اخبار و مقالات

خرید بوستر کمپرسور باد

خرید بوستر کمپرسور باد (مبدل كمپرسور) برای فشار قوی، فرایندی است برای بالا بردن فشار کاری کمپرسور که هواي فشرده کمپرسور را تا فشار بالا متراكم میکند.از اين وسیله معمولا براي بالا بردن فشار هوا در سیستم  های هوای فشرده بکار می رود و همچنين برای جبران افت فشار لوله های طولانی نيز به کار برده میشود در صورت بالا رفتن فشار توان موردنياز برای كمپرسورها افزايش می یابد و اين درحالی است كه در حال حركت نزولی مي باشد. ميزان تراكم در بوستر كمپرسورها ممکن است در يک يا چند مرحله بوجود آید.

خرید بوستر کمپرسور باد

اکثر تجهیزات صنعتی و تجاری برای رنج فشار کاری هفت الی ده بار طراحی شده اند ولی در بعضی از تجهیزات نیاز به فشار های بالاتر حدود ۴۰bar و حتی در برخی کاربردها فشار کاری تا ۳۵۰bar افزایش پیدا می کند که در اینگونه مواقع از بوستر کمپرسور ها استفاده می شود (زیرا استفاده از کمپرسورهای فشار قوی مقرون به صرفه نمی باشد)بوستر کمپرسور معمولاً برای افزایش فشار در سیستم هوای فشرده و یا در مواردی برای جبران فشارهایی که در طول خطوط لوله های طویل افت کرده بکار می رود.کاربرد عمده این نوع کمپرسورها در صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، تولید پت و شیشه و…. می باشد.• در این سیستم کمپرسور های صنعتی، فشاری معادل ۱۰ بار را تولید و بعد از مراحل فیلتراسیون و ذخیره سازی ، هوای تولید شده وارد سیستم بوستر کمپرسور می شود. وظیفه بوستر بالابردن فشار از ۱۰ بار به ۴۰ بار می باشد. هوای ۴۰ بار تولید شده با حجم بالا به مخزن ذخیره فشار قوی هدایت و پس از عملیات فیلتراسیون آماده استفاده برای دستگاه های PET یا دیگر استفاده کننده های ۴۰ بار قرار می گیرد.

کارخانه‌هایی که نیاز به بوستر کمپرسور باد دارند فقط به طور موقت از آن استفاده می‌کنند

 

عملکرد بوستر

خرید بوستر کمپرسور باد یکی از موارد مهمی است که به‌عنوان یک مرحله دوم یا سوم پس از کمپرسور هوای صنعتی در حال کار استفاده می‌گردند. بوسترها از طریق یک مخزن گیرنده لوله و یک مخزن تخلیه به سیستم هوای موجود مرتبط می گیرند. این مخازن برای کمتر شدن پالس‌های ناشی از حرکت رفت‌وبرگشتی بوستر استفاده شده، و مقدار کمی از ظرفیت ذخیره‌سازی را تأمین می‌کنند.هوا و یا گاز فشرده‌شده در کمپرسور، پس از ذخیره شدن در مخازن، با عبور از میکروفیلترهای تعبیه شده، وارد بوستر کمپرسور باد شده و پس از فشرده شدن تا حد فشار مورد نظر کاربر، در داخل مخازن فشار بالا که مخزن ذخیره هوای فشرده از مهم ترین اجزای یک سیستم بهینه هوای فشرده می باشد ولی متاسفانه در اغلب موارد نادیده گرفته می شود ذخیره می‌شوند. این هوا و یا گاز فشرده در نهایت پس از عبور از درایرهای جذبی در راستای کاهش رطوبت و همچنین میکروفیلترهای تعبیه شده در راستای زدودن هرگونه ذرات معلق، با فشار بالا جهت هدایت به بخش‌های موردنظر از خط تولید هوای فشرده خارج میگردد.

تفاوت عملکرد بوستر ها

در این قسمت از تفاوفت ها باید در خرید بوستر کمپرسور باد دقت کنیم این است که کمپرسورهای فشار قوی عمدتا در ظرفیت‌های کمتر از 3 متر مکعب مورد مصرف قرار می‌گیرند. درحالیکه در بوستر کمپرسور باد، فشار مکش بوستر دیگر از فشار اتمسفریک نیست و مکش از فشار خط هوای تولیدی توسط کمپرسور انجام پذیرفته و ظرفیت تبدیل فشار تا 10 متر مکعب بر دقیقه قابل طراحی و استفاده خواهد بود. به همین دلیل، با در نظر گرفتن فشار ورودی می‌توان گفت دبی بیشتری در بوستر کمپرسورها مکش می‌شود. درحالی‌که در کمپرسورهای فشار قوی، دبی کمتری قابل حصول است.

نحوه خرید بوستر کمپرسور باد

اگرچه تمایل به خرید بوستر کمپرسور باد یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و انتخاب بهترین بوستر کمپرسور باد برای صنعت و تجارت خود را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان فنی و تیم فروش شرکت هواسان مبتکر تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را کارشناسان متخصص این مجموعه دریافت نمایید.

آدرس: تبریز، شهرک قاسم سلیمانی، بعد فلکه سوم، زون هایتک

شماره تماس: ۰۹۱۴۳۱۲۹۷۵۵

اینستاگرام: havasanmobtaker@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *