خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش تعهدی است که شرکت‌ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی پس از فروش محصول ارائه می‌دهند.
نصب، راه‌اندازی، حمل کالا، سرویس در محل، تأمین و تحویل سریع اقلام مصرفی و یدکی و هر آنچه که بعدها به عنوان نیازهای تلویحی و تصریحی مشتریان شناخته می‌شود به عنوان راهکارهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شوند.
سازمان مشتری مدار ‏سازمانی است که پاسخگویی به مشکلات مشتریان را هدف خود دانسته و رضایت مشتری را سرمایه خود و ضامن برگشت سرمایۀ ‏سازمان بداند.‏ خدمات پس از فروش برای ارتقاء رضایت مشتری و احساس مطابقت محصول و یا خدمت عرضه شده با انتظارات وی طراحی شده است. میزان موفقیت این‌گونه ساز و کارها به داشتن کارکنانی که می‌توانند خود را با شخصیت مشتری تنظیم کنند بستگی دارد و ملاک واقعی برای ارزش گذاری، میزان رضایت مشتریان گرامی است.

شرکت هواسان مبتکر به پشتوانه کادری مجرب و دلسوز یکی از گسترده ترین واحد خدمت رسانی در صنعت کمپرسورسازی کشور را دارا می باشد. ارائه خدمات این مجموعه صرفاً به خدمات پس از فروش کالا خلاصه نمی شود بلکه این خدمات قبل از فروش و طی پروسه عقد قرارداد با ارئه مشاوره جهت انتخاب نوع و ظرفیت کمپرسور مورد نیاز مشتری و تجهیزات جانبی مربوطه و همچنین ارائه پیشنهادات و نقشه چیدمان و نحوه لوله کشی برا آماده سازی اتاق کمپرسور و . . . صورت می پذیرد.

کارشناسان فنی این مجموعه، به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی مشکلات شما عزیزان خواهند بود.

شماره تماس واحد خدمات پس از فروش: ۱۹-۳۳۳۷۳۴۱۶-۰۴۱
شماره تماس کارشناس فنی : ۹۱۰۱۰۱۹۱-۰۴۱