اخبار و مقالات

فیلترهای سپراتور

کارخانجات تولیدی از سپراتور گاز طبیعی برای جداسازی جامدات و مایعات از گاز طبیعی استفاده می کنند.یک سپراتور ناخالصی های گاز طبیعی مانند آب ،سولفید آهن ،هیدروکربن های مایع ،روغن کمپرسورو محصولات گوگردی را از بین می برد.

فیلترهای سپراتور

حذف آلاینده ها از جریانات یکی از مهمترین جز سیستم تولید است تا الزامات کیفیت و ایمنی تعیین شده توسط خریدار را برآورده کند، که قبل از فروش باید حذف شوند.شرکت های تولیدی فیلتر های سپراتور را در جایی نصب می کنند که آلاینده ها وجود داشته باشد و باید حذف شوند. این ممکن است بعد از کمپرسورها یا قبل از واحدهای آبگیری یا نقطه تحویل باشد.در میادین گاز خشک، این ممکن است تنها تجهیزات مورد نیاز برای جداسازی باشد.تولیدکنندگان از فیلتر های سپراتور در باتری های مخزن و همچنین ایستگاه های جمع آوری و پردازش گاز استفاده می کنند.هر بخش از صنعت ما – بالادست، میان‌دست و پایین دست – از نوعی فیلتر سپراتور استفاده می‌کند.برای خارج از جاده یا وسایل نقلیه ای که در مناطق پر گرد و غبار کار می کنند. در جایی که سوخت آلوده می تواند یک مشکل دائمی باشد. فیلترهای وسترن دارای طیف وسیعی از فیلترهای سپراتوریا جداکننده آب سوخت است ، آلاینده ها ممکن است در ماشین آلات قدیمی تر و هنگام انتقال سوخت بین مخازن ذخیره سازی مشکل ساز شوند. برای عملکرد بهتر، تجهیزات خود را حفظ کنید و یک سپراتور نصب کنید، و به احتمال زیاد از مشکلات انسداد بزرگی که می‌تواند عملکرد موتور را مختل کرده و باعث سایش بیش از حد قطعات ماشین می‌شود، خلاص باشید.

این فیلتر ها عمکردی همچون فیلترهای داست فیلتر یا همان غبار گیر دارند

این

 

انواع فیلتر های سپراتور

فیلتر های افقی برای تهویه گاز رایج هستند. آنها می توانند غلظت بالاتری از مایعات و جامدات را در مقایسه با مدل های عمودی تحمل کنند.فیلتر های عمودی همانند فیلتر های روغن موجود در خودرو ها برای زمانی که فضای زمین محدود است ایده آل هستند.در داخل قوطی فیلترهای سپراتور،کل جریان گاز از فیلتر ساک یا همان ( فیلتر جورابی )عبور می کند و مواد جامد و مایعات متراکم را به دام می اندازد. فیلترهای گاز طبیعی ذرات مایع را از یک جریان گاز جدا می کند.ادغام زمانی اتفاق می‌افتد که ذرات مایع محبوس شده یا با سایر قطرات مجاور ترکیب شوند و/یا توسط قطرات اضافی که سعی در عبور از فیلتر دارند برخورد کنند.فیلترهای ترکیب کننده گاز طبیعی حاوی موادی هستند که بسیاری از عناصر را دفع می کنند. سازندگان سطح فیبری فیلتر را با یک پلیمر بسیار کم انرژی مانند فلوروپلیمر یا سیلیکون می پوشانند. این کار از چسبیدن قطرات به فیلتر جلوگیری می کند و به دفع مایعات کمک می کند.

فیلترهای سپراتور فشار کم و فشاربالا

سوئیچ های سطح پنوماتیک برای فیلتر ها ایده آل هستند زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند. حجم مایع در ظرف نسبتا کم است و بیشتر فضا حاوی عناصر فیلتر است. این هیچ جایی برای یک کنترل کننده سطح استاندارد یا یک مجموعه تراننیون برای عملکرد مکانیکی باقی نمی گذارد.با این حال، در یک مدل افقی، یک کنترل کننده سطح مایع  به دلیل فضای موجود در قسمت محفظه مخزن یک گزینه است.در یک تک مرحله ای، تولیدکنندگان ممکن است از یک قلاب و شناور به عنوان جایگزین استفاده کنند.رندر موجود در ویدئو جریان گاز طبیعی را از طریق جداکننده فیلتر 2 مرحله ای افقی نشان می دهد.با ورود گاز طبیعی به واحد، مرحله اول عناصر فیلتر ذرات جامد را جذب می کند. فیلترهای ادغام کننده به مایعات موجود در جریان گاز اجازه می دهند تا به قطرات بزرگتر تبدیل شوند. گاز از طریق لوله ها و به مرحله دوم حرکت می کند در حالی که مایعات از کف مخزن خارج می شوند.در مرحله دوم، شبکه سیمی یا استخراج کننده غبار پره ای، قطرات مایع باقی مانده را جذب می کند. سپس جریان گاز حاصل عملاً عاری از تمام ذرات است که بزرگتر از میکرو فیلتر مورد استفاده نیست.مایعی که خارج شده است به پایین ظرف می افتد و با یک شیر تخلیه که توسط یک سوئیچ سطح مایع یا یک کنترل کننده سطح مایع کنترل می شود، خارج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *